Exkluzívny predaj nehnuteľností s Realitným centrom

Exkluzívny predaj nehnuteľností, tak ako sme ho poňali v Realitnom centre, je na Slovensku pomerne nový. Našim cieľom je obohacovať realitný trh výnimočnými ponukami. Preto sme si pred vstupom na tento trh stanovili niekoľko pravidiel a jedným z nich je povinná exkluzivita. Teda v ponuke Realitného centra nájdete len exkluzívne nehnuteľnosti, tzn. nehnuteľnosti, pri ktorých máme s klientmi uzavretú zmluvu o výhradnom zastúpení pri predaji/prenájme (tzv. exkluzívnu zmluvu).

Aké výhody prináša exkluzívny predaj?

1. O neexkluzívnu ponuku sa nikto nestará.

Majiteľ zodpovedá stále rovnaké otázky o nehnuteľnosti rôznym maklérom, ale žiadny neprichádza s reálnym záujemcom.

S majiteľom nikto nekomunikuje a nevie čo sa deje s predajom.

Makléri Realitného centra venujú predaju nehnuteľnosti toľko času a pozornosti, koľko si vyžaduje. S nehnuteľnosťou sa dôkladne oboznámili a obhliadky so záujemcami vedú sami. Majiteľa o predaji informujú pravidelne.

2. Neexkluzívnu ponuku na internete ponúka viacero realitných kancelárií.

Takáto ponuka pôsobí na záujemcu nedôveryhodne a vyvoláva dojem, že s nehnuteľnosťou niečo nie je v poriadku.

Makléri Realitného centra dokážu pri exkluzívnej ponuke poukázať na kontrasty s neexkluzívnymi ponukami konkurencie a vyzdvihnúť jej prednosti.

3. Neexkluzívnu ponuku na internete ponúka každá realitná kancelária za inú cenu.

Rivalita medzi maklérmi zvyčajne vytvára tlak na cenu, majiteľ nehnuteľnosti zvyčajne podľahne tlaku a predá za oveľa nižšiu cenu.

Makléri Realitného centra navrhnú reálnu predajnú cenu hneď na začiatku. Po dohode s predávajúcim cenu inzerujú. Nie sú tlačení predať za každú cenu, obhajujú záujmy predávajúceho a vyjednajú najvyššiu možnú cenu.

4. Z neexkluzívnej ponuky sa po príliš dlhej dobe predaja stáva „ležiak“.

Záujemcovia takéto ponuky začnú vedome prehliadať a ignorovať.

Makléri Realitného centra dokážu odhadnúť predpokladaný čas predaja a nehnuteľnosť v inzercii stále udržiavať atraktívnou (napr. výmenou sezónnych fotografií).

5. Prezentácia neexkluzívnej ponuky na internete vyvoláva rozpaky.

Inzeráty bez fotografií, zlé fotografie, zlý alebo nepresný popis pôsobia negatívne.

Makléri Realitného centra pripravia profesionálne nehnuteľnosť na prezentáciu tzv. „home staging“. Zabezpečia kvalitné fotografie, virtuálnu prehliadku a spracujú pôdorysy.

Cieľom exkluzívnych zmlúv Realitného centra je poskytnúť klientom čo najväčšiu kvalitu. Pozor však na exkluzívne zmluvy realitných kancelárií, ktoré chcú klienta dostať do úzkych napr. nevypovedateľnosťou, vysokou zmluvnou pokutou alebo neobmedzenou dobou platnosti.

Ak uvažujete o predaji nehnuteľnosti poraďte sa bezplatne s našimi odborníkmi.

Značka

Pridaj komentár

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.